پخش زنده
امروز: -
معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم جلب رضایت ارباب رجوع را مهمترین هدف دستگاههای دولتی خواند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، مهرداد غضنفری، معاون توسعه و منابع انساني استانداري قم در سومين جلسه راهبردي مديريت توسعه استان که با حضور مديران دستگاههاي دولتي صبح امروز برگزار شد، گفت: رضايت ارباب رجوع از دستگاههاي دولتي مهمترين هدف سازمانهای دولتی است.
معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم آشنايي کارکنان و مديران با وظايف و اختيارات قانوني، نصب منشور حقوق شهروندي در ادارات و تسهيل در روند پاسخگويي را از مواردی خواند که ميتواند رضايت ارباب رجوع و درصد موفقيت کارمندان و مديران را بالا ببرد.
غضنفري کارمند سالاري را يکي از مشکلات امروز دستگاهها عنوان کرد و ادامه داد: نظارت و ارزيابي دو مقوله ايست که امروز در ادارات براي درست اجرايي شدن وظايف کارکنان و مديران اعمال ميشود.
وی افزود: اگر سيستم خود کنترلي در بين مديران و کارمندان باشد ديگر نيازي به نظارت و ارزيابي نيست.
در اين جلسه مديران استان درباره برنامه نظام جامع تحول اداري 3 ساله کشور بحث و گفتگو کردند و موظف شدند تا پايان بهمن ماه برنامه هاي دستگاههاي خود را در اين موضوع به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ارائه دهند.